LECIMY Z GOTÓWKĄ! ✈️ 💸

Letnie plany? NIE MUSZĄ CZEKAĆ! ☀️

Już od 16 czerwca (tj. poniedziałek) w Banku Spółdzielczym w Kłobucku startuje nasza najnowsza oferta kredytu gotówkowego, stworzonego z myślą o wakacyjnych wydatkach i marzeniach! 🌊🌴

Oprocentowanie 6,99% Szybka decyzja kredytowa  Brak prowizji!

🎁 A do tego możesz wziąć udział w promocji „Pożycz to po sąsiedzku” i zawalczyć o nagrody – w tym główną: 100 000 zł!

👉 Pobierz zaświadczenie: https://www.bsklobuck.pl/images/pliki/ZASWIADCZENIE.pdf

lub odbierz je w jednej z naszych placówek – znajdziesz je także na ulotkach dostępnych na miejscu.

📄 Przykład reprezentatywny: 

Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) wynosi 7,6184%. Całkowita kwota kredytu 30.000,00 zł, okres kredytowania 35 miesiące, oprocentowanie stałe w wysokości 6,99% w stosunku rocznym.  Całkowity koszt kredytu wynosi 3.438,12 zł. ( w tym prowizja za udzielenie kredytu: 0% tj. 0,00 zł, odsetki 3.258,12 zł, opłata za prowadzenie rachunku ROR w okresie kredytowania: 180,00 zł tj. 5 zł. miesięcznie). Całkowita kwota do zapłaty przez Kredytobiorcę wynosi 33.438,12 zł. Spłata w 35 ratach równych kapitałowo-odsetkowych po 953,88 zł w tym ostatnia rata 826,20 zł.

Kalkulacja została wykonana na reprezentatywnym przykładzie przy założeniu wypłaty kredytu w dniu 28.05.2025 r.

Produkt skierowany jest do osób fizycznych posiadających pełną zdolność do czynności prawnych. Przyznanie kredytu uzależnione jest od oceny ryzyka i zdolności kredytowej. Przyznana kredytu uzależnione jest od oceny ryzyka i zdolności kredytowej. Dodatkowym warunkiem udzielenia kredytu jest posiadanie w Banku rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego przez cały okres kredytowania. Szczegóły dotyczące uzyskania kredytu dostępne są w Placówkach Banku.

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.