Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Podpis elektroniczny

    Bank Spółdzielczy w Kłobucku oferuje Podpis Elektroniczny - różnorodne zestawy do składania podpisu elektronicznego. U nas sprawnie i szybko odbierzesz zamówiony nowy lub odnowiony podpis elektroniczny.

     Czytnik z logotypem Krajowej Izby Rozliczeniowej - Zestawy z kwalifikowanym podpisem elektronicznym Szafir

    Aby ułatwić naszym Klientom uzyskanie e-podpisu, wszelkie formalności ograniczyliśmy do minimum.

    1. Łatwe procedury - wystarczy wypełnić formularz zamówienia poprzez stronę e-sklepu KIR.  
    2. Rozbudowana sieć oddziałów -  zestaw można odebrać w Centrali Banku Spółdzielczego w Kłobucku oraz Oddziałach we Wręczycy Wielkiej i w Pankach.
    3. Kompletny zestaw - przygotowany zestaw jest gotowy do użycia i nie wymaga pobierania z Internetu żadnych dodatkowych kodów, ani certyfikatów. Do każdego zestawu dołączony jset komplet oprogramowania niezbędnego do obsługi karty, czytnika oraz składania e-podpisu.

    Dostępne zestawy:

     Logo Krajowej Izby Rozliczeniowej i kwalifikowalnego podpisu elektronicznego "Szafir"

    Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

    • nie zapisywaniu numeru PIN;
    • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
    • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

    Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

    Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.