Bank Spółdzielczy w Kłobucku poszukuje osób do pracy na stanowisku:

Doradca bankowy

Twój zakres obowiązków:

  • bezpośrednia obsługa interesantów
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • pomaganie klientom w wyborze odpowiedniej oferty finansowej dostosowanej do konkretnych oczekiwań
  • udzielanie dodatkowych informacji na temat aktualnych propozycji finansowych banku
  • budowanie długofalowej relacji z klientem
  • utrzymywanie najwyższych standardów obsługi i opieka nad portfelem klientów

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata
  • wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne,
  • samodzielność i inicjatywę,
  • otwartość, komunikatywność,
  • profesjonalizm i wysoką kulturę osobistą.
  • wykształcenie wyższe (preferowane bankowość, ekonomia)
  • umiejętność obsługi edytorów tekstów i arkuszy kalkulacyjnych
  • zaangażowanie do pracy

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w firmie z ponad 110 letnią tradycją
  • umowę o pracę na pełen etat
  • atrakcyjne wynagrodzenie, premie motywacyjne
  • możliwość rozwoju osobistego
  • uczestnictwo w PPE
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • spotkania integracyjne

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 30.11.2023r. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

W CV proszę zawrzeć klauzulę:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Aby Bank Spółdzielczy w Kłobucku mógł rozpatrywać Twoją aplikację wielokrotnie, umieść w CV następującą formułkę „Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji.”

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.