Bezdotykowy wpłatomat/bankomat
Bank Spółdzielczy w Kłobucku informuje, że wszyscy nasi klienci mogą korzystać z wpłatomatu/bankomatu posadowionego przy ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 2 w Kłobucku. Nowa maszyna pozwala korzystać z wielu nowych rozwiązań. Jedną z nich jest #smartKARTA, dzięki której możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek we wpłatomacie Bank Spółdzielczy w Kłobucku. Wystarczy do tego aplikacja mobilna Nasz Bank.
Opcja #smartKARTA pozwala wypłacać i wpłacać gotówkę zupełnie bez dotykania bankomatu! Transakcję tworzysz i potwierdzasz w aplikacji mobilnej.
Gotówkę odbierasz lub wpłacasz w bankomacie.
Więcej informacji dostępne na portalu YT
https://youtu.be/82ip_tqgI6k smartKarta - bezdotykowy bankomat
https://youtu.be/AZ5w_FYM_Ik smartkarta - Instrukcja postępowania

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.