Aplikacje mobilne stały się głównym kanałem kontaktu klientów z bankiem i korzystania z jego usług. Bankowanie bez barier, wygodnie i bezpiecznie jest dziś priorytetem.
#NOVUM nieustannie dąży do zwiększenia komfortu korzystania z bankowości internetowej i mobilnej, stąd w sklepach Google Play i App Store pojawiła się aktualizacja obecnej aplikacji, która przeniesie klientów w nowy wymiar aplikacji Nasz Bank 2.0. Wystarczy, że wejdziesz do sklepu i pobierzesz aktualizację.
Wygląd nowej aplikacji #NaszBank jest zgodny z najnowszymi trendami User eXperience, dzięki czemu mobilne bankowanie stanie się jeszcze łatwiejsze i szybsze. Nowy desing to większa ergonomia przycisków oraz ekranów informacyjnych, a co za tym idzie intuicyjna obsługa, dająca łatwy dostęp do wszystkich funkcji, z których klienci indywidualni i biznesowi korzystają już za pośrednictwem dotychczasowego rozwiązania.
W aplikacji mobilnej Nasz Bank klienci banków spółdzielczych znajdą wszystko co niezbędne do codziennego, bezpiecznego bankowania 📲 Życzymy przyjemnego odkrywania nowej wersji 😊

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.