Nowa usługa pozwalająca Klientom Banku Spółdzielczego w Kłobucku za pomocą swojego konta internetowego doładować telefon. Po zalogowaniu się do Internet Bankingu - wyświetlają się usługi dostępne w koncie internetowym wśród nich doładowania.

Wystarczy wybrać tę usługę a następnie określić operatora sieci telefonii komórkowej, kwotę doładowania i podać numer telefonu, który ma być doładowany. Doładowania możesz dokonywać o każdej porze, usługa dotyczy operatorów:

  • T-Mobile,
  • Orange,
  • Plus,
  • Heyah,
  • Play,
  • Polsat Cyfrowy,
  • Diallo,
  • wRodzinie,
  • Lycamobile,
  • nju.mobile,
  • Virgin Mobile

Telefon komórkowy możesz doładować poprzez:

  • konto internetowe IB
  • w okienku kasowym
  • na stanowisku obsługi klienta jako dyspozycja z rachunku

 

 

uwaga ikonka

Uwaga!

Jeśli nie posiadasz jeszcze usługi Internet Banking zapraszamy do najbliższej placówki, wystarczy wypełnić tylko wniosek o uruchomienie usługi Internet Bankingu

 

Zalety doładowania telefonu:

  • usługa jest całkowicie bezpłatna (zero opłat i prowizji)
  • szybki i prosty sposób doładowania telefonu swojego lub wskazanej osoby

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.