logowanie 3

Bankofon

Bankofon obsługuje Klientów Banku Spółdzielczego w Kłobucku - osoby fizyczne i rolników, posiadających rachunki osobiste oraz przedsiębiorstwa posiadające rachunki bieżące, pomocnicze, etc., - dysponujących telefon pracujący w systemie tonowym lub telefon komórkowy. Bankofon to nowoczesny, automatyczny i samoobsługowy telefoniczny serwis informacyjny, pracujący dla Państwa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

 

 

Usługa dostępna pod numerem (034) 317 33 70 

 

Co umożliwia Bankofon i dlaczego warto z tej usługi skorzystać ?

  • dostęp do rachunków przez telefon,
  • kontrolę salda na rachunkach,
  • dostęp do historii operacji na rachunkach,
  • zmianę kodu PIN,
  • automatyczne zastrzeganie karty własnej banku.
  • dostęp do rachunku przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę,
  • korzystanie z usług bankowych niezależnie od godzin otwarcia Banku,

 

Zasada działania Bankofonu

Dzięki bezpośredniemu połączeniu z systemem komputerowym, Bankofon umożliwia Państwu dostęp do rachunków bez konieczności kontaktowania się z pracownikiem banku. Odpowiednią informację uzyskają Państwo, wybierając określoną kombinację cyfr na klawiaturze telefonu.

 

Co należy zrobić aby skorzystać z Bankofonu:

  • należy wybrać numer telefonu udostępniony przez Bank,
  • po uzyskaniu połączenia, automatyczny lektor poprosi o wprowadzenie numeru Klienta oraz kodu PIN (numery, o których mowa, Bank wydaje na wniosek Kienta o uruchomienie Usługi Bankofon ),
  • gdy obydwa numery będą wprowadzone prawidłowo, usłyszą Państwo listę usług dostępnych w serwisie.

 


uwaga ikonkaUwaga!
W trakcie połączenia nie trzeba czekać do końca czytania listy usług - można w dowolnym momencie wybrać odpowiednią cyfrę z klawiatury telefonu. 

 

Numer Klienta i kod PIN są numerami poufnymi, znanymi wyłącznie posiadaczowi rachunku. Dla bezpieczeństwa informacji nie należy podawać tych numerów osobom niepowołanym. Opłata miesięczna za korzystanie z Bankofonu pobierana jest przez Bank według ustalonej taryfy ze wskazanego przez Państwa rachunku.

 

Gwarancje

bfg baner

Podpis elektroniczny

Utraciłeś dokument?

zastrzeganie

Utraciłeś dokument?
Nie ryzykuj - zastrzeż go w Banku! Chroń  swoją tożsamość!
...czytaj więcej

Terminale płatnicze

terminal

Informujemy że ta strone używa plików cookies.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „długość życia” cookies (to znaczy czas jego istnienia), oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu: dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych;

w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

 

W ramach serwisu mogą być stosowane następujące rodzaje plików cookies:

 

W ramach usługi Internet Banking stosowane są dwa rodzaje plików cookies sesyjnych:

IBSTAT:

Zakładane tylko w momencie, kiedy połączenie z bankiem szyfrowane jest bezpiecznym protokołem SSL. Przechowuje tymczasowy klucz generowany dynamicznie dla każdej wyświetlanej strony serwisu w celu identyfikacji stanu połączenia. Niezbędne do poprawnego działania serwisu.

IB:

Zakładane tylko w momencie, kiedy połączenie z bankiem szyfrowane jest bezpiecznym protokołem SSL. Przechowuje klucz sesji Klienta w celu identyfikacji użytkownika dla serwisu IB. Niezbędne do poprawnego działania serwisu.

Ze względu na cel, jakiemu służą pliki cookies, w serwisie stosowane są następujące ich rodzaje:

·  „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;

· „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;

· „analityczne” wykorzystywane aby zrozumieć, usprawnić oraz prowadzić badania na temat funkcji odświeżalności serwisu , popularności podstron, oraz ilości wejść z innych witryn, informacji o aplikacji lub urządzeniach z jakich generowane są wejścia.

Jak wyłączyć pliki Cookies w przeglądarce ?

Każdy użytkownik Internetu może dostosować poziom akceptacji plików cookies do swoich preferencji, w tym całkowicie zablokować możliwość pozostawiania plików cookies. Wyłączenie stosowania cookies może spowodować utrudnienia korzystanie z niektórych usług w ramach naszych serwisów internetowych, w szczególności wymagających logowania. Wyłączenie opcji przyjmowania cookies nie powoduje natomiast braku możliwości czytania lub oglądania treści zamieszczanych w serwisie internetowym banku z zastrzeżeniem tych, do których dostęp wymaga logowania.

Użytkownicy korzystający z urządzenia przenośnego (telefon, smartfon, tablet), powinni zapoznać się z opcjami dotyczącymi ochrony prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta urządzenia mobilnego. Przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w Twoim urządzeniu końcowym i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu.

Informacje na temat ustawień lub całkowitego wyłączenia plików cookies w poszczególnych przeglądarkach dostępne są na poniższych stronach producentów popularnych przeglądarek, lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.